Tuki

Mikäli tarvitset tukea TimeFlies tuotteiden käyttöön voit olla yhteydessä tukipalveluihimme joko tukilomakkeella, sähköpostilla tai puhelimitse. Tarvittaessa voimme ottaa etäyhteyden tietokoneeseesi.

Tuki

Sähköpostituki

Sähköpostilla tulleisiin tukipyyntöihin vastaamme yhden arkipäivän kuluessa tukipyynnön vastaanottamisesta. Sähköpostituki on veloitukseton TimeFlies ASP -asiakkaillemme.

Puhelintuki

Puhelinpalvelumme päivystää normaalisti arkisin klo 9-16. Puhelintukemme tavoitat numerosta 020 734 1669. Puhelintuki on maksullinen palvelu ja se laskutetaan kuukausittain jälkikäteen alkavan puolen tunnin tarkkuudella. Puehlintuen hinta on 72,50 €/h (alv 0%).

Etäyhteys

Joskus ongelmien ratkaisu onnistuu parhaiten kun saamme ottaa tietokoneellesi etäyhteyden. Käytämme etäyhteyksiin TeamViewer -ohjelmistoa jonka voit ladata alla olevasta linkistä.

Tukipyyntö

Voit lähettää alla olevalla lomakkeella tukipyynnön tukeemme.

Päivämäärä ja kellonaika jolloin ongelma on ensimmäisen kerran huomattu

Hinnat

Kaikki tukipalvelumme ovat veloituksettomia ensimmäisen kahden kuukauden ajan TimeFlies -ratkaisun hankinnasta. Tämän jälkeen tukipalveluiden hinta on 72,50 €/h (alv 0%). Tukipalveluista on myös mahdollista tehdä erillinen kiinteähintainen kuukausisopimus.

Tämä sivusto käyttää evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi. Käyttämällä sivustoa hyväksyt, että päätelaitteellesi tallennetaan evästeitä.

Lisätietoja evästeistä